کسب آی تی

وبلاگی برای شروع موفقیت در کسب و کار اینترنتی
کسب آی تی

وبسایت کسب آی تی، درباره روال کاری یک دانشجوی کامپیوتر با سرمایه ی مالی زیر صفر و پشتکار بالاست، که در راه تجارت الکترونیک و کسب و کار آنلاین قدم گذاشته و سعی می کند مراحل موفقیت در کسب و کار اینترنتی را طی کند. او در این راه با مشکلات و موانع زیادی از جمله امور مالی، خانوادگی، کاری و روانی و... رو بروست. در این وب مراحلی آمده که در این راه پشت سر گذاشته و یا از روندی می گوید که در آینده برای اینکار در نظر گرفته. او در اینجا درخواست همکاری به صورت گروهی و تیمی را ارائه نموده و از علاقه مندان این راه دعوتِ پیوستن، به این گروه را اعلام کرده است.

بایگانی
پیوندهای روزانه
  • ۰
  • ۰
سایت همکاری در فروش و بازاریابی مسبی
سایت های کسب درآمد: سایت اول:
روال کاری سایت همکاری فروش و بازاریابی مسبی
   
سایت مسبی
یکی از جمله سایت هایی هست که در زمینه ی همکاری در فروش و بازاریابی فعالیت داره، مدیر مسبی به دلیل مهارت در کدنویسی تحت وب و علاقه به بحث بازاریابی و فروش داشت، شروع کرد به کار در این زمینه و در حال حاضر سایت مسبی یکی از جمله سایت هایی هست که از لحاظ فعالیت در قسمت خوب کار قرار گرفته... ولی این شمایی که باید به صورت فعالانه کار کنی و از زحمت خودت نون بخوری... چرا که بحث اعتمادسازی و جذب مشتری کاری بس دشوار و گفتگو در این زمینه بی پایانه و ما در قسمت هایی از کار وب به این موضوع اعتمادسازی و جذب مشتری هم می رسیم.
روال اصلی سایت همکاری فروش و بازاریابی خیلی واضح به سه قسمت تقسیم میشه، به این شکل که شما یا فروشنده ای یا بازاریاب و یا آگهی دهنده. البته نا گفته نماند که هر فرد به تنهایی می تونه هم فروشنده و هم بازاریاب و هم آگهی دهنده باشه و از این لحاظ محدودیتی اعمال نشده، ولی شرایط خاص خودشو هم داره.
در صورتی که فروشنده هستید یکسری نکات هست که باید به خدمتتون عرض کنم:
فروشنده باید خودش تولید کننده محصول باشه یا اینکه مجوز فروش محصول رو تولیدکنندگان داشته باشه.
علاوه بر این توی این سایت فروشنده نباید خودش واسطه باشد بلکه باید مستقیما عرض کننده محصول باشد. همینطور فروشنده باید برای خودش یک سایت با نام و دامین معتبر داشته باشه و توی اون محصولاتی رو که به فروش گذاشته رو ارائه کنه.
ولی اگه محصولاتی که دارین دانلودی باشه دیگه کارتون راحت تره و شما فقط ثبت نام می کنیدو محصول رو ثبت می کنید. در ادامه بقیه ی کارا رو خود سایت انجام میده و شما فقط زمانی که به حد نصاب رسیدید، درخواست برداشت موجودی می زنید.
البته نکات بیشتری هست که  لازمه خودتون به صورت کامل بخونیدش. اگرمحصولی برای فروش دارین، حتما این سایت می تونه بهتون کمک کنه:

دعوت به فروش محصول در مسبی

اما در صورتی که می خواید به صورت بازاریاب فعالیت کنید نکات که مد نظر هست متفاوته:
  
روشهای  جالبی برای بازاریابی و کسب درآمد توی این سایت تعبیه شده از جمله اینکه شما می تونید با گذاشتن کد محصولی که برای فروش ارائه شده از پورسانت فروش بهره مند بشید، همینطور با معرفی بازاریاب های دیگه هم می تونید، بدون اینکه به همکارتون ضرر بزنید، کسب درآمد کنید، به این شکل که خود سایت قسمتی از سود فروش محصولی رو که همکارتون فروخته برای شما در نظر میگیره و این از پورسانت فرد بازاریاب که موفق به فروش محصول شده جداست.
زمانی که محصولی برای فروش ارائه میشه سود حاصل از فروش به 4 قسمت تقسیم میشه: بیشترین درصد نصیب فروشنده، بعد از اون بازاریاب، بعد از اون سایت و در مرحله ی آخر به شخص معرف بازاریاب تعلق میگیره و همه ی اینها جدا و غیر مربوط به هم هستن.
باز نکات بیشتری هستن که توی سایت همکاری فروش و بازاریابی اعلام شده و همه ی اون ها به نحوی برقرار شدن که فرد بازاریاب بتونه از روند کاری خودش رضایت داشته باشه... باز میگم درصورتی که توی کار خودتون ثابت قدم باشید و راهنمایی هایی که میشه رو اجرا کنید نتیجه ی خوبی میگیرید.
در صورتی که تمایل به شروع یک همکاری در بحث بازاریابی دارید می تونید از مرجع زیر برای آگاهی از کلیه نکات مربوط به بازاریابان و ثبت نام توی سایت اقدام کنید.

دعوت به بازاریابی در مسبی

و یکی دیگه از قابلیت های مسبی بخش آگهی هاست:
توی قسمت آگهی ها شما می تونید لینک سایتتون رو بی هیچ واسطه ای توی سایت مسبی بذارید و بازدیدکنندگانی که به مسبی برای خرید و فروش کالا میان، سایتتون برای افزایش بازدید و جذب مشتری و بازاریاب به نمایش گذاشته میشه.
در صورتی که مشتاق به افزایش بازدید و جذب بازاریاب هستید از لینک زیر برای انتقال به صفحه ی مربوط استفاده کنید.

دعوت به قراردادن آگهی های تبلیغاتی



نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی