کسب آی تی

وبلاگی برای شروع موفقیت در کسب و کار اینترنتی
کسب آی تی

وبسایت کسب آی تی، درباره روال کاری یک دانشجوی کامپیوتر با سرمایه ی مالی زیر صفر و پشتکار بالاست، که در راه تجارت الکترونیک و کسب و کار آنلاین قدم گذاشته و سعی می کند مراحل موفقیت در کسب و کار اینترنتی را طی کند. او در این راه با مشکلات و موانع زیادی از جمله امور مالی، خانوادگی، کاری و روانی و... رو بروست. در این وب مراحلی آمده که در این راه پشت سر گذاشته و یا از روندی می گوید که در آینده برای اینکار در نظر گرفته. او در اینجا درخواست همکاری به صورت گروهی و تیمی را ارائه نموده و از علاقه مندان این راه دعوتِ پیوستن، به این گروه را اعلام کرده است.

بایگانی
پیوندهای روزانه
  • ۰
  • ۰

تصویر سایت تبلیغاتی پیکوباکس

سایت های کسب درآمد:

سایت دوم: پیکو باکس

  
اولین اقدام من برای کسب و کار آنلاین، از طریق پرداخت به ازای مشاهده ی آگهی یا همون PTC، توی تاریخ 24/04/2014 مصادف با 04/02/93 همراه شد، با ثبت نام توی سایت پیکوباکس.
این سایت با توجه به عدم آشنایی من با سیستم پرداخت به ازای کلیک در ابتدای کار خیلی بزرگ و کار کردن توی اون خیلی سخت جلوه کرد و وقتی قابلیت ها، قوانین و شرایط سایت رو می دیدم، فکر میکردم که از عهده ی من خارجه.
در ابتدای شروع کاری بودم که یکی دو روز اول از کار و نحوه ی اجرای اون زده شدم و از روال کاری اون خوشم نیومد، چرا که میزان آگهی ها مربوط به مدیر وب از انتظار و جنبه ی من بیشتر بود و من بخاطر تازه کار بودنم، جنبه ی این قضیه رو نداشتم. در نتیجه بعد از یکی دو روز دیدن آگهی ها از کار دست کشیدم و دوباره به سمت بازاریابی و همکاری در فروش رو آوردم، تا به شکل دیگه ای کار رو برای کسب درآمد بالا ادامه بدم.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی