کسب آی تی

وبلاگی برای شروع موفقیت در کسب و کار اینترنتی
کسب آی تی

وبسایت کسب آی تی، درباره روال کاری یک دانشجوی کامپیوتر با سرمایه ی مالی زیر صفر و پشتکار بالاست، که در راه تجارت الکترونیک و کسب و کار آنلاین قدم گذاشته و سعی می کند مراحل موفقیت در کسب و کار اینترنتی را طی کند. او در این راه با مشکلات و موانع زیادی از جمله امور مالی، خانوادگی، کاری و روانی و... رو بروست. در این وب مراحلی آمده که در این راه پشت سر گذاشته و یا از روندی می گوید که در آینده برای اینکار در نظر گرفته. او در اینجا درخواست همکاری به صورت گروهی و تیمی را ارائه نموده و از علاقه مندان این راه دعوتِ پیوستن، به این گروه را اعلام کرده است.

بایگانی
پیوندهای روزانه
  • ۰
  • ۰
سایت همکاری در فروش و بازاریابی مسبی
سایت های کسب درآمد:
روش های دیگر کسب درآمد از مسبی، سایت همکاری در فروش و بازاریابی
       
بحث بازاریابی برای فروش محصول، تنها یک قسمتی از کارِ کسب درآمد آنلاین هست، یکی دیگه از راه کارهای کسب درآمد گذاشتن مطلب توی سایت همکاری در فروش و بازاریابی مسبی هست.
به این شکل که: شما مطلبی میذاری و وقتی که اعضای سایت مطلب شما رو خوندن، بهتون به دلخواه امتیازی بین منفی 50 تا مثبت  200 میدن. در صورتی که امتیاز شما منفی 50 باشه، 50 تومن از حسابتون کسر میشه و در صورتی که امتیازهای مثبت 50 ، 100، 200 بدن به همین مقدار به حساب شما واریز میشه... البته این میزان با کلمات: ضعیف، خوب، خیلی خوب و فوق العاده شناخته میشن، ولی عملا اتفاقی که برای اونها می افته به شکلی بود که براتون گفتم.
جز این؛ شرکت در مسابقه راهیه که می تونید با جواب دادن به سوال مسابقه، با پرداخت هزینه ای که شخص ایجاد کننده تعیین میکنه، به سوال مسابقه جواب بدید و احتمالا جزو یکی از برندگان مسابقه باشین.
باز خودتون در عین حال می تونید مسابقه ایجاد و مبلغی برای شرکت کنندگان تعیین کنید، که این مبلغ از حساب اونها کسر و به حساب شما واریز میشه و در نهایت شما می تونید، از راه مطلب گذاری و شرکت و ایجاد مسابقه هم بدون اینکه بازاریابی کنید، باز کسب درآمد خوبی داشته باشید.
اما یه موردی هست که باید عرض کنم خدمتتون:
متأسفانه ما ایرانی ها، توی این موارد، گویا که دست بخشنده مون ضعیفه و در عوض دست گیرنده مون بسیار قوی، به عبارتی میخوام بگم به دور از شما، آدم های طماع و خودخواه در بین ما زیاد هستن، که فکر میکنن با این حرکتشون به جایی میرسن، در صورتی که اصلا  اینطور نیست، اتفاقی که اینجا می افته اینه که، خودشون درجا میزنن و افتادن دیگران رو می بینن و بعبارتی، دیگران رو کوچیک میبینن. به همین دلیل، توی این گونه وب سایت ها، میزان امتیاز دهی کمی ضعیفه و اعضا در ازای خوندن خبرهای هم، برای فرد خبرگذار، امتیازی درنظر نمیگیرن، که این خیلی بده.
 در صورتی که از این لینک معرفی من برای ثبت نام استفاده می کنید، پیشنهادم به شما اینه که بیاید یه همکاری دوجانبه و چندجانبه راه بندازیم. به این شکل که یک گروه بشیم و همدیگرو بالا بکشیم.
یکسری نکات هست که براتون میگم، رعایت کنید... این نکات نه ضرری به شما میزنه و نه به سایت و نه تداخلی با سیاست های اون داره..!
اول اینکه: زمانی که مطلبی رو میگذارید محتوای خوب و ارزنده داشته باشه. به عینه نحوه ی امتیاز دهی من در بازه مثبت 50 تا 200، بسته به کیفیت مطلب متغیر هست.
دوم اینکه: زمانی که مطلب کسی رو مطالعه کردید، یک امتیاز مثبتی برای اون در نظر بگیرید، به این دلیل که اون فرد حداقل برای این مطلب 20 دیقه وقت گذاشته و درست نیست به وقت دیگران احترام نذارید. این امتیازات که از شما کسر نمیشه، پس چه نیازی به خساست هست؟
سوم اینکه: باز زمانی که در مسابقه ی فردی شرکت میکنید، به مطلب اون بنده خدا امتیازی هم بدید، به دلیل بالا.
در صورتی که از لینک معرفی من استفاده کردید، نام کاربری خودتون رو از طریق ایمیل به من اعلام کنید یا برای من پیام بفرستید و به این ایمان داشته باشید، که به مطالب شما امتیاز میدم و در مسابقات شما شرکت میکنم و صد البته این باید یک همکاری چند جانبه باشه.

سایت همکاری در فروش و بازاریابی مسبی

یک دست صدا داره، ولی هرگز به پای، صدای دو دست نمیرسه....

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی