کسب آی تی

وبلاگی برای شروع موفقیت در کسب و کار اینترنتی
کسب آی تی

وبسایت کسب آی تی، درباره روال کاری یک دانشجوی کامپیوتر با سرمایه ی مالی زیر صفر و پشتکار بالاست، که در راه تجارت الکترونیک و کسب و کار آنلاین قدم گذاشته و سعی می کند مراحل موفقیت در کسب و کار اینترنتی را طی کند. او در این راه با مشکلات و موانع زیادی از جمله امور مالی، خانوادگی، کاری و روانی و... رو بروست. در این وب مراحلی آمده که در این راه پشت سر گذاشته و یا از روندی می گوید که در آینده برای اینکار در نظر گرفته. او در اینجا درخواست همکاری به صورت گروهی و تیمی را ارائه نموده و از علاقه مندان این راه دعوتِ پیوستن، به این گروه را اعلام کرده است.

بایگانی
پیوندهای روزانه
  • ۰
  • ۰

تصویر سایت ایران زمین باکس

سایت های کسب درآمد:

سایت چهارم: سایت باکس ایران زمین

      
بعد از کار با میهن کلیکس و آشنایی با محیط و روال کار سایت های تبلیغاتی، گفتم حالا بهتر که کار رو گسترش بدم و این شد، که تو تاریخ  08/08/2014 مصادف با 17/05/93 ، توی سایت تبلیغاتی ایران زمین، که به پرو باکس معروف هست و خودش رو اَبَر سایت تبلیغاتی میدونه، ثبت نام و فعالیت کردم. محیط سایت خیلی ساده و قابل فهم و کاربری اون خیلی آسون بود... و برای من که تازه وارد و تشنه ی بازدید آگهی بودم هم کلی آگهی تبلیغاتی برای دیدن داشت. کاربری این سایت فوق العاده ساده و جذاب هست و آدم توی این سایت به راحتی متوجه پیشرفت خودش میشه. سایت توسط شرکت فرش بافی مرعشی پشتیبانی میشه و آگهی های تبلیغاتی خودش رو به سه دسته ی معمولی، ربات و فایده تقسیم کرده، که هرکدوم از اون ها هم سطح و هزینه ی خاص خودشون رو دارن.

سیاست کاری سایت برای جالب بود، که گفتم براتون بگم شاید برای شما هم همین حس اعتماد ایجاد شد:

اینطور که من توی قسمت های انجمن خوندم سایت بارها مورد حمله ی هکرها قرارگرفته و سیاست کاری که مدیران در پیش گرفتن جالب توجه بود. اونها به ازای هربار هک شدن سایت، تمامی اموال از دست رفته رو به صاحبانشون با درصدی بیشتر برای جبران خسارت کاربران پرداخت کردن و کار رو از صفر شروع کردن و پایه های امنیتی سایت رو قوی تر کردن.
سیاست سایت، در برابر اتفاقا غیرمترقبه نظیر اشکال فنی هاست و عدم نمایش و بارگذاری هیچ یک از صفحات سایت هم جالبه. اونها به ازای هر روز خوابیدن کار و ناتوانی در کلیک کردن و خوابیدن سرمایه ی کاربران تمامی خسارت های حاصل از این اشکال فنی رو با درصدی بالاتر برای جبران خسارت، به کاربران پرداخت کردن.

خب کمتر سایتی رو دیدم که بعد از هک شدن و یا شکست مالی دوباره بلند شه بگه بابا من هنوز هستم... اینها برای من حجتی شد که این سایت یکی از سایت هایی هست که میشه بهش اعتماد کرد.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی