کسب آی تی

وبلاگی برای شروع موفقیت در کسب و کار اینترنتی
کسب آی تی

وبسایت کسب آی تی، درباره روال کاری یک دانشجوی کامپیوتر با سرمایه ی مالی زیر صفر و پشتکار بالاست، که در راه تجارت الکترونیک و کسب و کار آنلاین قدم گذاشته و سعی می کند مراحل موفقیت در کسب و کار اینترنتی را طی کند. او در این راه با مشکلات و موانع زیادی از جمله امور مالی، خانوادگی، کاری و روانی و... رو بروست. در این وب مراحلی آمده که در این راه پشت سر گذاشته و یا از روندی می گوید که در آینده برای اینکار در نظر گرفته. او در اینجا درخواست همکاری به صورت گروهی و تیمی را ارائه نموده و از علاقه مندان این راه دعوتِ پیوستن، به این گروه را اعلام کرده است.

بایگانی
پیوندهای روزانه
  • ۰
  • ۰

دعوت به همکاری در میهن کلیکس

سایت های کسب درآمد:

سایت سوم: میهن کلیکس

    
بعد از مدتی کارِ دوباره توی وب سایت همکاری فروش و بازاریابی و عدم دریافت نتیجه ی دلخواه، باز به سمت پرداخت به ازای دیدن آگهی یا همون PTC کشیده شدم، سومین سایتی که توی اون فعالیت خودم رو شروع کردم، سایت تبلیغات کلیکی میهن کلیکس و توی تاریخ 06/08/2014 مصادف با 15/05/93 بود. با تجربه ی قبلی ای که داشتم، اینبار تصمیم گرفتم با تحقیق و بررسی وارد سایت و کار بشم.
کار با این سایت تبلیغی خیلی راحت بود و آگهی های مربوط به مدیر هرگز از یک دونه تجاوز نمی کرد، اما قِلق خاصی برای بازدید آگهی داشت، به این شکل که حتما باید توی صفحه حضور داشته باشی، تا زمان سنج مربوط میزان حضور شما رو ثبت کنه... و این میزان قدرت اسکریپت های بکار رفته توی سایت میهن کلیکس رو میرسونه، که این سیستم جای انتقاد مثبت و منفی هم داره.

تصویر اعلام عدم حضور کاربر زمانسنج میهن کلیکس


جالبه که با این سایت هم به مشکل برخوردم... چرا که فلسفه ی عکس هایی که ظاهر میشد رو نمی فهمیدم و به متن انگلیسی کنار عکس ها دقت نمیکردم. برای متوجه شدن عمق فاجعه به تصویر زیر دقت کنید.

تصویر مربوط به پیغام تایید بازدید میهن کلیکس


و هربار با پیغام کد امنیتی نامعتبر می باشد، مواجه می شدم و هنگ می کردم. البته بعد از چند بار آزمون و خطا، متوجه اشکال کار شدم و تازه بعد از چند روز کار با سایت، متوجه متن انگلیسی ای که میگه: روی تصویر وارونه کلیک کنید، شدم. (اینجاست که میگم اگه یکی راهنمایی کنه، آدم زودتر نتیجه میگیره چشمک)

پیغام مربوط به اعلام تایید خطای انتخاب تصویر میهن کلیکس


کار توی سایت تبلیعاتی میهن کلیکس بعد از چند روز، روی روال افتاد و من سیستم کامل این سایت رو درک کردم.
برای من این قسمت از کار جالب بود، که مدیر سایت تبلیغاتی خودش زمانی جزو کاربران PTC بوده و با هدف گذاری بلند مدت به یکی از مدیران خوب سایت های تبلیغاتی تبدیل شد.

جالب تر برای من نوع برخوردشون با کاربران بود، که با هرکس به سبک خودش صحبت میکرد و تاجای ممکن به اونها در رفع مشکلاتشون کمک میکرد.
خب اینبار برخلاف مورد قبلی دانسته به عضویت سایت در اومدم و شروع کردم به فعالیت و به قول ناپلئون بناپارت:

کسی که از اول می داند به کجا می رود، خیلی دور نخواهد رفت.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی