کسب آی تی

وبلاگی برای شروع موفقیت در کسب و کار اینترنتی
کسب آی تی

وبسایت کسب آی تی، درباره روال کاری یک دانشجوی کامپیوتر با سرمایه ی مالی زیر صفر و پشتکار بالاست، که در راه تجارت الکترونیک و کسب و کار آنلاین قدم گذاشته و سعی می کند مراحل موفقیت در کسب و کار اینترنتی را طی کند. او در این راه با مشکلات و موانع زیادی از جمله امور مالی، خانوادگی، کاری و روانی و... رو بروست. در این وب مراحلی آمده که در این راه پشت سر گذاشته و یا از روندی می گوید که در آینده برای اینکار در نظر گرفته. او در اینجا درخواست همکاری به صورت گروهی و تیمی را ارائه نموده و از علاقه مندان این راه دعوتِ پیوستن، به این گروه را اعلام کرده است.

بایگانی
پیوندهای روزانه
  • ۰
  • ۰
کسب درآمد و شمارش پول

 

قدم اول: کسب و کار اینترنتی:

سودایی که در ذهن همه هست!

  

تازه اینترنت ADSL اونم با سرعت بالا برای خونه مون گرفته بودم و تقریبا 3 ماهی می شد که توی اینترنت برای خودم می چرخیدم و تنها کار و حرکتی که میکردم وبگردی بود و بزرگترینشون عضویت در برخی سایت های علمی و اجتماعی و این قبیل موارد بود... از اول از سایتهایی مثل فیسپوک (درست نوشتم!) بدم میومد و اصلا بهش فکر نمیکردم و فکر هم نمی کنم...
بعد از 3 ماه چرخیدن توی دنیای مجازی سودای کسب درآمد اینترنتی و آنلاین به سرم افتاد.
من کامپیوتر خونده م و تقریبا چیزهایی درباره تجارت الکترونیک و کسب و کار آنلاین با درآمد بالا شنیده بودم و هرگز به دنبالش هم نرفته بودم... به چند دلیل مشخص: اول اینکه من نرم افزار خونده بودم و اصلا با تجارت الکترونیک و کسب درآمدهای هنگفت از اینترنت میونه ای نداشتم و اصلا راهش رو بلد نبودم... بعدش هم من امکانات مورد نیاز اولیه رو هم برای اینکار نداشتم... پس چیز بدیهی هست که روحم هم از جریانات کسب و کار آنلاین خبر نداشته باشه.
بگذریم، بعد از اینکه سودای کسب و کار آنلاین به جونم افتاد، تصمیم گرفتم کاری جدی انجام بدم و از اول یک استارت خیلی محکم بزنم... پس با دوستم که اون IT خونده بود و این حرفها راس کار و خوراکش بود، صحبت کردم و از ایده های وبسایت داری و به عبارتی وبمستری صحبت کردم و از فروش و کسب وکار اینترنتی گفتم، اون خیلی خوشش اومد... ولی متاسفانه تنها خوشش اومد و در ادامه با من همراهی و همکاری نکرد!!!
هرکاری که ازش می خواستم با اشتیاق جواب مثبت میداد و در نهایت هیچ نتیجه ای به من بازخود نمیداد... در نهایت هم گفت که آقا من مشکلات زیاد دارم و نمی رسم باهات همراهی کنم، دست از سر ما بکش...
اینطور شد که علی ماند و حوضش....
من موندم یه خط اینترنت پرسرعت و سودای کسب درآمد بالا از اینترنت...
شروع کردم به جستجوی راههایی که به نوعی من رو توی این راه راهنمایی کنن و بتونن به سوالات من جواب بدن...
آقا چشمتون روز بد نبینه همین که نوشتم کسب درآمد اینترنتی... نتیجه هایی که نمایش داده می شدن از قد تصورم هم بیشتر بودن و من اگر میخواستم به همشون برای کسب اطلاعات و راهنمایی مراجعه کنم، حالا حالاها باید میخوندم و آخرش هم نمی تونم تصور کنم به جای خوبی منجر می شد یا نه!!؟
پس با اولین حرکتی که از دستم برمیومد شروع کردم و سوار اولین موج کسب و کار اینترنتی شدم یعنی کسب درآمد به ازای بازاریابی برای فروش محصول و بعد از اون دیدن آگهی... که کسب درآمد به ازای دیدن آگهی رو برای بالا بردن کلاس کار هم بهش میگن PTC، که مخفف جمله ی Paid To Click هست که معنی تخصصی ش میشه پرداخت به ازای کلیک...
روش کاری ش به صورت خیلی ساده به این شکل هست که اونها یکسری آگهی برای دیدن شما دارن و شما با عضویت در سایت شون می تونید به ازای دیدن هر آگهی به مدت زمان خاص، پولی خیلی ناچیز و درحالت ایده آل پول خوبی بگیری...
در حالت عادی هرکاربری که عضو سایت میشه به عنوان کاربر استاندارد هست و به ازای کارهایی که انجام میده مقدار ثابت و مشخصی دریافت میکنه، که برای شروع خوبه و برای کسایی که حال و حوصله  و صبر کافی ندارن می تونه خیلی کم و بی ارزش باشه...
حالت ایده آل برای شخص با پرداخت هزینه به سایت به ازای ارتقای ماهانه همراهه و تازه اون هم باید یکسری شراط خاصی داشته باشی تا منجر به کسب درآمد بالا بشه، که من اصلا توان انجام اینکارو ندارم... من تنها چیزی که دارم یک اراده ی بزرگ و فکر بی تقلب و پیگیری و ممارست برای کسب نتیجه ی مناسب هست.
در صورتی که شما هم مثل من فکر می کنید در ادامه ی کار وب با من بمونید و در صورت تمایل از همکاری با شما بسیار خوشحال خواهم شد. در صورتی که ایده یا توانایی خاصی درباره ی کسب و کار اینترنتی دارید با من در تماس باشید.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی