کسب آی تی

وبلاگی برای شروع موفقیت در کسب و کار اینترنتی
کسب آی تی

وبسایت کسب آی تی، درباره روال کاری یک دانشجوی کامپیوتر با سرمایه ی مالی زیر صفر و پشتکار بالاست، که در راه تجارت الکترونیک و کسب و کار آنلاین قدم گذاشته و سعی می کند مراحل موفقیت در کسب و کار اینترنتی را طی کند. او در این راه با مشکلات و موانع زیادی از جمله امور مالی، خانوادگی، کاری و روانی و... رو بروست. در این وب مراحلی آمده که در این راه پشت سر گذاشته و یا از روندی می گوید که در آینده برای اینکار در نظر گرفته. او در اینجا درخواست همکاری به صورت گروهی و تیمی را ارائه نموده و از علاقه مندان این راه دعوتِ پیوستن، به این گروه را اعلام کرده است.

بایگانی
پیوندهای روزانه
  • ۰
  • ۰
کسب درآمد: جهان مجازی در واقعیت

 

کَسب آی تی (KASBit) یک وبلاگ تفریحی نیست...
و من اصلا قصد ندارم بحث وبلاگ های تخصصی و علمی رو هم پیش بکشم... خاطره نویس خوبی هم نیستم که بخوام از رشادت هام بگم و مثل خیلی وبلاگ های سیاه هم دلم از جایی پر نیست.
این ها رو گفتم که زمینه ی فکری شما رو برای روال کاری خودم توی وبلاگ رو آماده کرده باشم.
من تنها به صورت خیلی فعال و با جزییات درباره ی نحوه ی کار خودم توی سیستم کسب و کار اینترنتی صحبت می کنم...
من قصد دارم به صورت روزانه کارهایی رو در رابطه با کسب و کار اینترنتی انجام میدم رو توی این فضا بیارم... تا هم پُلی باشه به گذشته ی من و هم نقطه ی امید برای آینده و هم درس بزرگ تمرین و تکرار برای موفقیت در کسب درآمد اینترنتی بالا باشه!
هنوز چیزی نگفتم ولی از حالا و قبل از مقدمه چینی  برای آوردن بقیه ی مطالب باید بگم که: کسب درآمد اینترنتی و آنلاین به شدت به ممارست و تکرار شما بستگی داره... از الان صادقانه بهتون می گم: ما راه سختی رو پیش رو داریم.
و بهتره که گول تبلیغات دروغی درباره کسب درآمد میلیونی از اینترنت با کمترین میزان مصرف انرژی رو نخورید!
کار به این ندارم که در راه کسب و کار اینترنتی چقدر اشتباه کردم و خواهم کرد و یا چقدر نتیجه گرفتم، در نهایت چیزی که از اینجا قراره بیرون بزنه یک روش رسیدن یا نرسیدن از منفی صفر به سمت موفقیت هست...
یادمه جایی خوندم به ادیسون گفتن آقا تو که 999 بار تلاش کردی و نتونستی نتیجه ای برای ساخت لامپ بگیری، اینبار رو دیگه بیخیال... ادیسون هم خیلی حاضر جواب... یکی از اون هایی رو که توی آستین داشت نثار طرف کرد که: من 999 راه پیدا کردم که به ساخت لامپ منتهی نمیشه! و در نهایت برای بار هزارم تلاش تونست وسیله ای بسازه که بهش گفتن لامپ...

اما من و شما هم نباید توی این راه خودمون رو کمتر از ادیسون ببینیم... راهی شدنی اما پر فراز و نشیب پیش رو داریم.
مخصوصا ما ایرانی ها که می خوایم با کمترین ریسک و
بالاترین امنیت به درآمد بالا و به بهترین نتیجه برسیم. باید عرض کنم خدمت شما که اگر اینطور فکر می کنید مثل خودم هستید... بهتره که این خوواسته رو کمی متعادل تر کنیم و انتظارات بجایی از میزان ریسک پذیری مون داشته باشیم.
من توی وبلاگم از جریان کاری خودم برای کسب و کار اینترنتی بدون سرمایه گذاری صحبت می کنم... البته شاید درآینده برای این کسب و کار سرمایه گذاری کردم... اگر با من همراه باشید شما رو در جریان میذارم.
من از ابتدای سال 93 بحث کسب و کار پر رونق و پر درآمد اینترنتی رو شروع کردم و اولین استارت من هم با سایت های کلیکی شروع شد و الان از اون موقع تقریبا 7 ماه میگذره...
توی این 7 ماه اتفاقات زیادی افتاد و من تجربیات خوبی درباره کسب درآمد اینترنتی بدست آوردم...کامل نیستن، ولی برای کسی که روحش هم از این جریانات خبر نداشت، بسیار عالی و مناسب هست.
اگر شما هم بتازگی به سمت کسب و کار اینترنتی و کسب درآمد از کامپیوتر خودتون رو آوردید یا نه، این مورد به مغزتون خطور کرده که، چرا اینکارو نکنم؟؟!!
باید بگم که خوب جایی اومدید... ما از نقطه ی منفی صفر درآمد اینترنتی شروع می کنیم...
درصورتی که شما هم مثل من تازه اینکارو شروع کردید، رسما ازتون دعوت به همکاری توی کسب درآمد معقول از اینترنت میکنم ... ما می تونیم با همکاری به نتایج بهتری برسیم. خیلی صاف و ساده بهتون بگم که این ضرب المثل که میگه دوتا مغز بهتر از یه مغز کار میکنه اینجا کاربرد داره و اینجا هم صادق هست. البته ضرب المثل دیگری هم هست که میگه یه دست صدا نداره که با کمی تلخیص توسط خودم باید بگم یه دست صدا داره ولی به اندازه ی دو دست نیست... چطور؟ یه بشکن بزنید تا متوجه بشید که یه دست صدا داره، خوبش هم داره ولی هرگز این صدا به پای دو دست نمی رسه! کار گروهی و همکاری چندجانبه توی کسب و کار اینترنتی نتیجه ی خیلی خیلی فوق العاده ای داره که تنها با انجامش به این موضوع پی می برید.
در ادامه مطالب و ادامه کار وبلاگ کَسب آی تی KASBit با من همراه باشید...

تا کسب درآمد از اینترنت و کامپیوتر فاصله ی زیادی ندارید.

  • ۹۳/۰۸/۲۳
  • ب. ربیعی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی