کسب آی تی

وبلاگی برای شروع موفقیت در کسب و کار اینترنتی
کسب آی تی

وبسایت کسب آی تی، درباره روال کاری یک دانشجوی کامپیوتر با سرمایه ی مالی زیر صفر و پشتکار بالاست، که در راه تجارت الکترونیک و کسب و کار آنلاین قدم گذاشته و سعی می کند مراحل موفقیت در کسب و کار اینترنتی را طی کند. او در این راه با مشکلات و موانع زیادی از جمله امور مالی، خانوادگی، کاری و روانی و... رو بروست. در این وب مراحلی آمده که در این راه پشت سر گذاشته و یا از روندی می گوید که در آینده برای اینکار در نظر گرفته. او در اینجا درخواست همکاری به صورت گروهی و تیمی را ارائه نموده و از علاقه مندان این راه دعوتِ پیوستن، به این گروه را اعلام کرده است.

بایگانی
پیوندهای روزانه
  • ۰
  • ۰



سایت همکاری در فروش و بازاریابی مسبی

سایت های کسب درآمد: سایت اول:
مسبی، سایت همکاری فروش و بازاریابی
  
اولین سایتی که من با اون به دنیای کسب و کار اینترنتی و آنلاین رو آوردم، سایت همکاری فروش و بازاریابی بود، که توی تاریخ 10/04/2014 مصادف با 21/01/93 خودمون باشه. در ابتدای کار که با این سایت آشنا شدم، فکر میکردم که دیگه تمام و من الان می تونم برای خودم از این راه میلیونر بشم... بازاریابی میکنم و پورسانت میگیرم و مشکلات مالی من رفع میشه... اما چشمتون روز بد نبینه، راه بسی طولانی و پر پیچ و خم بود.
اول کارم رو با افتتاح یک وبلاگ به نام گیلانه دامون و شروع کردم و تبلیغات و توضیحات بازاریابی مربوط به سایت همکاری فروش و بازاریابی رو توی اون وبلاگ. درسته که کامپیوتر خونده بودم، ولی از بحث کد نویسی وب هیچ سر درنمی آووردم و جالب اینکه اصلا دست به قلمم خوب نبود و اصلا حال و حوصله ی ارائه توضیحات درباره ی یک موضوع و محصول رو نداشتم، در نتیجه تنها به گذاشتن کدهای جادویی در وب اکتفا میکردم و منتظر بودم که کسی بیاد و بخواد از اون محصولات بخره...
البته اینو هم بگم که چند وقت بعد که دست به نوشتن و دستکاری کدهای وب من خوب شد و کمی بیشتر برای این کار مایه گذاشتم، ولی باز متاسفانه نتیجه ای نگرفتم... تقریبا یک ماهی گذشت که دیدم نه دیگه این کارو این راه جواب نمی ده... یکی از قابلیت های مسبی گذاشتن مطلب و خبر و مواردی مثل اینه که توی اون اعضا می تونن به هم رأی بدن و توی مسابقات هم شرکت کنن و به ازای رأی و شرکت اونها به شخصی که مطلب گذاشته بود، مبلغی تعلق میگیره...
شروع کردم به جمع آوری مطالب پزشکی، سیاسی، گردشگری و... و گذاشتن اون توی اون سایت و منتظر بودم که اعضا به مطلب امتیاز بدن... بعد از مدتی دیدم که نه این هم چندان مقبول واقع نشد و شروع کردم به استفاده از قابلیت دیگر سایت همکاری فروش و بازاریابی یعنی ایجاد مسابقات و شرکت در مسابقات دیگر اعضا... این حرکت در زمانی که برنده می شدم خیلی خوشحال کننده بود و زمانی که خودم مسابقه میذاشتم افراد کمی شرکت میکردن، اصلا جالب نمیشد...
پس از دوستم خواستم که توی این راه بهم کمک کنه و با عضویت توی سایت توی بحث ارائه مطلب با هم همکاری دو طرفه داشته باشیم... دو روز کامل برای دوستم درباره ی روال کار وب توضیح دادم در نهایت چیزی که نصیب من شد، قول دادن های الکی و عمل نکردن های پوچ بود.
پس سعی کردم کارو گسترش بدم..!
و کار کسب درآمد اینترنتی رو به سایت سمت سایت های تبلیغاتی گسترش دادم.


نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی